دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ : ۲۸ صفحه با موضوع لذت بخش کردن درس تاریخ برای خودم و دانش آموزانم
دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ
دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه
سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
سرآغاز سخن پیرامون قضیه لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
دیباچه پیرامون قضیه لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
درک مشکل پیرامون قضیه لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
بررسی بیشتر در رابطه با لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
ارائه مستندات پیرامون لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
پیش بینی نتایج در مورد لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
راهکارها پیرامون قضیه لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
رفرنس و منبع مورد استفاده لذت بخش نمودن تاريخ براي خود و دانشآموزانم
هدف هاي درسي در پايه سوم متوسطه
الف ) هدف هاي شناختي
- تعميق آَشنايي با مهم ترين تحولات سياسي – اجتماعي ايران و جهان از قرن دهم هجري تا کنون، با تأکيد بر تاريخ ايران؛
۲٫تعميق آَشنايي با مهم ترين تحولات فرهنگي و تمدني ايران و جهان از قرن دهم تا کنون با تاکيد بر تاريخ ايران؛
- درک تحول و تداوم در تاريخ ايران و جهان از قرن دهم تا کنون؛
- تعميق آشنايي با استعمار و امپرياليسم جهاني و تاثير آن در تاريخ معاصر ايران؛
۵٫تعميق آشنايي با قيام ها و نهضت هاي سياسي – اجتماعي و مبارزات ضد استعماري و ضد استبدادي در تاريخ ايران از صفويه تا انقلاب اسلامي؛
۶٫تعميق آشنايي با علت ها و تاريخچه ي انقلاب اسلامي و رهبري امام خميني؛
- تعميق آشنايي با نقش زنان در تاريخ معاصر ايران و جهان؛
۸٫تعميق آشنايي با نقش دين و علماي ديني ايران از دوره صفويه تا کنون؛
۹٫تعميق شناخت دشمنان انقلاب اسلامي و شيوه هاي مقابله با آنان؛
۱۰٫آشنايي با پيامدها و دستاوردهاي داخلي و خارجي انقلاب اسلامي؛
۱۱٫تعميق آشنايي با مهم ترين شخصيت هاي تاريخي ايران و جهان در قرن هاي جديد و دوره معاصر با تاکيد بر تاريخ ايران؛
۱۲٫آشنايي با جغرافياي تاريخي ايران و جهان در قرن هاي جديد و دوره معاصر؛
۱۳٫شناخت مهم ترين مسائل و بحران هاي سياسي – اجتماعي جهان امروز؛
۱۴٫تعميق آشنايي با مهم ترين آثار و بناهاي تاريخي ايران و جهان از قرن دهم هجري تا کنون.
ب) هدف هاي نگرشي و ارزشي
۱٫تقويت حس خودباوري ملي و ديني و آمادگي براي دفاع از کشور؛
۲٫تقويت عبرت آموزي از رويدادهاي تاريخي قرن هاي جديد و دوره معاصر و موثر ساختن تاريخ در زندگي و عمل؛
۳٫افزايش علاقه به مطالعه تاريخ به ويژه تاريخ ايران و جهان در قرن هاي جديد و دوره معاصر؛
۴٫ايجاد حساسيت به رويدادها و تحولات سياسي – اجتماعي عصر حاضر؛
۵٫الهام پذيري از زندگي ومبارزات مردم و شخصيت هاي بزرگ قرن هاي جديد و دوره معاصر، در زندگي فردي و اجتماعي و بيزاري از ستمگران و خائنان؛
۶٫تقويت روحيه مبارزه با استکبار جهاني و دشمنان ايران و انقلاب اسلامي؛
۷٫تقويت نگرش مثبت به رهبري امام خميني (ره) و نظام ولايت فقيه.
۱٫توانايي نسبي براي تجزيه و تحليل رويدادهاي مهم تاريخي قرن هاي جديد و دوره معاصر و اوضاع کنوني جهان؛
۲٫توانايي مطالعه روشمند و موثر نوشته هاي تاريخي مربوط به تاريخ در قرن هاي جديد و دوره معاصر؛
۳٫توانايي انجام يک پژوهش ساده تاريخي و ارائه گزارش درباره موضوعات تاريخي مربوط به قرن هاي جديد و دوره معاصر؛
۴٫توانايي تجزيه، تحليل و مقايسه عکس ها، نقشه ها و نمودارهاي تاريخي و بهره گيري علمي از آثار و منابع تاريخي؛
۵٫مشارکت فعالانه در برنامه هاي ملي و ديني؛
۶٫توانايي تشخيص دشمنان کشور و اسلام؛
۷٫توجه و حساسيت عملي نسبت به تماميت ارضي کشور و ارزش هاي ملي – ديني.
۱- تعريف و تبيين واژههاي كليدي:
علاقه در كلاس: سلامت و شور و نشاط فضاي محيطهاي آموزشي.
تاريخ: از نظر واژگان در زبانهاي مختلف كاربردهاي معين و مشابهي دارد و به معناي نقل و قايع و حوادث گذشته، بررسي، قضاوت، تحقيق و كنكاش و … بكار ميرود. ۳
اما تاريخ را بسياري از صاحبنظران تلاش و كوششي روشمند براي تحليل و ريشهيابي ابعاد مختلف حيات اجتماعي انسان در بستر زمان آنهم به قصد فهم «اكنون» به ياري «گذشته» ميدانند. ۴ به تعبير ديگر علم مطالعه اكنون، در پرتو گذشته را تاريخ ميدانند.
تاريخ پويا: منظور كاركرد تاريخ در سه حوزة علوم انساني ميباشد: الف) تاريخ به منزلة راهنماي عمل اجتماعي از طريق انتقال مفاهيم و مضامين و رويدادهاي گذشته به حال ب: تاريخ به منزلة نهادي براي آموزش، انتقال و اشاعة مدنيت. ج: تاريخ به منزلة نهادي براي سازماندهي و ساماندهي امور سياست، جامعه، فرهنگ و اقتصاد در حال و آينده۵
شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.
دیدگاه ها